Strona ta zawiera tabulatury (zapisy) melodii. Znajdują
się na niej zarówno utwory na karimby, mbiry jak
również na kalimby. Utwory zapisane zostały bez użycia
nut, tak aby każby mógł łatwo odczytać zapiski. Ten
system zapisu sprawdza się w przypadku karimb które są
w różnych wysokościach, zapis jest uniersalny i sprawia
iż każdy utwór może zabrzmieć poprawnie.
Zapis z tabeli należy czytać od strony lewej do prawej.
Dwie pionowe puste kratki oznaczają pauzę. Wkrótce
zostanie dołączonych więcej nagrań, które ułatwią
naukę. Obecne zapisy melodii na karimby, mbiry i
kalimby to tylko część ogromnych możliwości jakie
oferują poszczególne instrumenty.
-
Chemutengure
-
Ndo Wombera
-
!
-
Bungautete
-
Butsu Mutandari
-
Ndotamba Baba
-
...
-
...
-
Nyamaropa
Kushaura
-
Nhemamusasa
-
Wlazł kotek na
płotek
-
Panie
Janie
-
Pojedziemy na
łów
-
Wśród nocnej
ciszy
-
Dzisiaj w
Betlejem
-
Pójdźmy
wszyscy do stajenki
-
Oda do
radości
-
Wlazł kotek na
płotek
-
Panie
Janie
-
Pojedziemy na
łów
-
Wśród nocnej
ciszy
-
Dzisiaj w
Betlejem
-
Pójdźmy
wszyscy do stajenki
-
Oda do
radości
-
Wlazł kotek na
płotek
-
Panie
Janie
-
Pojedziemy na
łów
-
Wśród nocnej
ciszy
-
Dzisiaj w
Betlejem
-
Pójdźmy
wszyscy do stajenki
-
Oda do
radości
-
Lulaj że
Jezuniu
-
Wlazł kotek na
płotek
-
Panie
Janie
-
Pojedziemy na
łów
-
Wśród nocnej
ciszy
-
Dzisiaj w
Betlejem
-
Pójdźmy
wszyscy do stajenki
-
Oda do
radości
-
Lulaj że
Jezuniu
-
Wlazł kotek na
płotek
-
Panie
Janie
-
Pojedziemy na
łów
-
Wśród nocnej
ciszy
-
Dzisiaj w
Betlejem
-
Pójdźmy
wszyscy do stajenki
-
Oda do
radości
Melodie na karimby.
Każda blaszka ma przypisany numer. Dzięki czemu można
łatwo czytać oraz zapisywać melodie. Numery ze znakiem
* opisują blaszki z górnego rzędu. Puste kratki
oznaczają pauze/przerwę. Rozwiązanie to jest w pewnym
stopniu korzystniejsze niż zapis nutowy ponieważ jeśli
karimba ma właściwe blaszki (wysokość dźwięku) i na
właściwym miejscu, to nie zależnie od wysokości dźwięku
od jakiego zaczyna się strój, melodia zabrzmi
właściwie. Mówiąc w skrócie, zapis w tabelce nadaje się
dla karimb strojonych w różnych wysokościach.
1. Chemutengure.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Chemutengure".
Utwór można usłyszeć w różnych wykonaniach. Bardzo
ciekawe wykonanie znajduje się na płycie pt. "Masters
of the African Mbira" w wykonaniu Dumisani Maraire.
Jest to utwór na karimby.
wstęp
P
|
4*
|
|
4*
|
|
1
|
|
2
|
|
2*
|
|
2*
|
|
3*
|
|
3*
|
|
1
|
|
3
|
|
3
|
|
3
|
|
L
|
|
3*
|
|
3*
|
|
1*
|
|
|
|
2*
|
|
2*
|
|
3*
|
|
1
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
wstęp c.d.
P
|
4*
|
|
4*
|
|
1
|
|
2
|
|
2*
|
|
2*
|
|
3*
|
|
3*
|
|
1
|
|
3
|
|
3
|
|
3
|
|
L
|
|
3*
|
|
3*
|
|
1*
|
|
|
|
2*
|
|
2*
|
|
3*
|
|
1
|
|
|
|
|
|
3
|
|
4
|
melodia podstawowa
P
|
4
|
|
3
|
|
1
|
|
|
|
2
|
|
2
|
|
4
|
|
3
|
|
1
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
L
|
|
3
|
|
4
|
|
|
1
|
|
|
3
|
|
|
|
3
|
|
4
|
|
|
2
|
|
|
3
|
|
|
var1
P
|
4
|
|
3
|
|
1
|
|
|
|
2
|
|
2*
|
|
4
|
|
3
|
|
1
|
|
|
|
3
|
|
3*
|
|
L
|
|
3
|
|
4
|
|
|
1
|
|
|
3
|
|
1
|
|
3
|
|
4
|
|
|
2
|
|
|
3
|
|
1
|
var2
P
|
4
|
|
3*
|
|
1
|
|
2
|
|
2*
|
|
2*
|
|
4
|
|
3*
|
|
1
|
|
3
|
|
3
|
|
3*
|
|
L
|
|
3
|
|
4
|
|
1
|
|
|
|
3
|
|
1
|
|
3
|
|
4
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
1
|
Zainteresowanych pozostałymi składowymi tej melodii lub
pozostałych, zapraszam na karimbowy warsztat/lekcję
gry.
Szczegóły znajdują się w dziale 'Oferta'
[powrót]
2. Ndo Wombera.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Ndo Wombera".
Utwór ten możemy usłyszeć na płycie pt. "Masters of the
African Mbira" w wykonaniu Dumisani Maraire. Jest to
zapis melodii na karimby. Użyta w nagraniu karimba
stroi w f''
melodia podstawowa
P
|
3
|
|
|
|
1
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
3
|
|
|
|
1
|
|
3
|
|
4
|
|
|
|
>
|
L
|
|
2
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
2
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
>
|
P
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
3
|
|
|
|
1
|
|
3
|
|
2
|
|
2
|
|
L
|
|
3
|
|
3
|
1
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
|
2
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
var 1
P
|
3
|
3
|
|
3
|
1
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
3
|
3
|
|
3
|
1
|
|
3
|
|
4
|
|
|
|
>
|
L
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
>
|
P
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
3
|
|
|
|
1
|
|
3
|
|
2
|
|
2
|
|
L
|
|
3
|
|
3
|
1
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
|
2
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zainteresowanych składowymi tej melodii lub
pozostałych, zapraszam na karimbowy warsztat/lekcję
gry.
Szczegóły znajdują się w dziale 'Oferta'
[powrót]
3. !
Melodia umieszczona poniżej została stworzona przeze
mnie. Z pewnością różne kombinacje tej melodii mogą być
ułatwieniem podczas początków nauki gry oraz pomocne w
nabraniu zwinności w omykaniu blaszek palcami. Użyta w
nagraniu karimba stroi w f''
melodia podstawowa
P
|
2
|
|
2*
|
|
2*
|
|
3
|
|
3*
|
|
3*
|
|
1
|
|
1*
|
|
1*
|
|
|
2*
|
|
2*
|
|
|
L
|
|
|
|
1
|
|
3
|
|
|
|
3
|
|
2
|
|
|
|
2
|
|
3
|
|
|
|
3
|
|
4
|
Nagranie poniżej prezentuje utwór zagrany na
karimbie w stroju a. Karimba w tym nagraniu została
ciszej nagrana, jest też mniejsza od tej z
wcześniejszego nagrania.
Powyższe nagrania prezentują zagraną podwójnie
var 1 oraz var 2.
var 1
P
|
2
|
|
|
|
2*
|
|
3
|
|
|
|
3*
|
|
1
|
|
|
|
1*
|
|
2
|
|
|
|
2*
|
|
L
|
|
|
1
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|
|
W sytuacji kiedy gramy z drugim graczem to var 1
można traktować jako
tło towarzyszące pozostałym wariacjom.
var 2
P
|
2
|
|
|
|
4*
|
|
3
|
|
|
|
3*
|
|
1
|
|
|
|
1*
|
|
2
|
|
4*
|
|
2*
|
|
L
|
|
|
1
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
1*
|
|
3*
|
var 3
P
|
2
|
|
|
2*
|
|
|
3
|
|
|
3*
|
|
|
1
|
|
|
1*
|
|
|
2
|
|
|
2*
|
|
|
L
|
|
|
1
|
|
3
|
|
|
|
3
|
|
2
|
|
|
|
2
|
|
3
|
|
|
|
3
|
|
4
|
|
var 4
P
|
2
|
|
2*
|
|
2*
|
|
3
|
|
3*
|
|
3*
|
|
1
|
|
1*
|
|
1*
|
|
2
|
|
2*
|
|
2*
|
|
L
|
|
|
|
1
|
|
1
|
|
|
|
1
|
|
1
|
|
|
|
1
|
|
1
|
|
|
|
1
|
|
1
|
var 5
P
|
2
|
|
4*
|
|
4*
|
|
3
|
|
3*
|
|
3*
|
|
1
|
|
1*
|
|
1*
|
|
2
|
|
4*
|
|
2*
|
|
L
|
|
|
|
1
|
|
3
|
|
|
|
3
|
|
2
|
|
|
|
2
|
|
3
|
|
|
|
1*
|
|
3*
|
Powyższe utwory na karimby to tylko część repertuaru
który oferują te magiczne instrumenty.
Zainteresowanych pozostałymi składowymi tej melodii lub
pozostałych, zapraszam na karimbowy warsztat/lekcję
gry. Szczegóły znajdują się w dziale 'Oferta'
[powrót]
Melodie na Mbiry.
Znajdująca się w poniższej tabeli literka P-oznacza
prawy rząd, L- lewy górny rząd, LB-lewy dolny(basy).
Oczywiście tabelę czyta się od lewej strony w kierunku
prawej. Jeśli w okienku tabeli pojawiają się dwie
cyfry, znaczy to że należy zagrać dwa dźwięki
jednocześnie (kciuk i palec wskazujący). Dwie pionowe
puste kratki oznaczają pauzę, krótką przerwę (jest to
zapis melodii na mbiry).
Jak opanować trudne utwory?
To proste. Wystarczy podzielić je na kilka części i
uczyć się każdej a gdy już się opanuje każdy kawałek
można prubować zagrać je jeden za drugim by w
rezultacie powstał cały utwór.
1. Nyamaropa Kushaura.
Jest utworem tradycyjnym, który wykonywany jest w wielu
niezliczonych wariacjach. Stąd też w prawie każdym
nagraniu usłyszeć można go w różnych wersjach. Użyta w
nagraniu mbira stroi w g
Nyamaropa Kushaura
P
|
2
|
|
2
|
|
4
|
|
4
|
|
4
|
|
3
|
|
2
|
|
2
|
|
4
|
|
4
|
|
2
|
|
4
|
|
>
|
L
|
1
|
2
|
|
|
5
|
|
|
2
|
|
|
2
|
|
1
|
2
|
|
|
5
|
|
|
4
|
|
|
4
|
|
>
|
LB
|
|
|
|
1
|
|
|
2
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
>
|
P
|
2
|
|
2
|
|
2
5
|
|
2
5
|
|
2
|
|
4
|
|
3
|
|
6
|
|
2
5
|
|
2
5
|
|
2
|
|
4
|
|
L
|
1
|
2
|
|
|
3
|
|
|
4
|
|
|
4
|
|
|
4
|
|
|
3
|
|
|
4
|
|
|
4
|
|
LB
|
|
|
|
2
|
|
|
3
|
|
|
5
|
|
|
5
|
|
|
7
|
|
|
3
|
|
|
5
|
|
|
[powrót]
1. Nhemamusasa.
Jest utworem tradycyjnym granym na mbirze.
P
|
2
|
|
4
|
|
2
|
|
4
|
|
3
|
|
4
|
|
2
|
|
5
|
|
3
|
|
5
|
|
3
|
|
6
|
|
>
|
L
|
|
|
|
4
|
|
|
|
4
|
|
|
|
3
|
|
|
|
5
|
|
|
|
4
|
|
|
|
2
|
>
|
LB
|
|
3
|
|
|
|
5
|
|
|
|
7
|
|
|
|
3
|
|
|
|
6
|
|
|
|
7
|
|
|
>
|
P
|
3
|
|
5
|
|
3
|
|
5
|
|
3
|
|
5
|
|
2
|
|
5
|
|
2
|
|
5
|
|
2
|
|
6
|
|
L
|
|
|
|
5
|
|
|
|
4
|
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
|
|
2
|
|
1
|
|
3
|
LB
|
|
4
|
|
|
|
6
|
|
|
|
7
|
|
|
|
3
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
[powrót]
Melodie na kalimby 9 blaszek
(a'').
Każda blaszka ma przypisany numer. Dzięki czemu można
łatwo czytać oraz zapisywać melodie. Rozwiązanie to
jest w pewnym stopniu korzystniejsze niż zapis nutowy
ponieważ można nauczyć się grać bez znajomości nut.
Zapisy są na kalimbę zawierającą następujące
dźwięki:
g'', e'', c'', a', g', h', d'', f'', a'' (widok z
góry)
lub
g', e', c', a, g, h, d', f', a' (widok z góry)
Zapisy można też stosować na kalimbę zawierającą
następujące dźwięki umieszczone w dwóch rzędach:
g'', e'', f'', a'' (widok z góry)
c'', a', g', h', d'' (widok z góry)
1. Wlazł kotek na płotek.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Wlazł kotek na
płotek".
P
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
1
|
|
2
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
2
|
1
|
|
>
|
[powrót]
2. Panie Janie.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Panie Janie".
P
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
>
|
L
|
3
|
|
|
|
2
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
2
|
|
3
|
|
2
|
|
|
|
1
|
|
2
|
|
|
|
1
|
|
>
|
P
|
|
1
|
|
2
|
|
|
|
|
|
1
|
|
2
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
L
|
1
|
|
1
|
|
2
|
|
3
|
|
1
|
|
1
|
|
2
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
3
|
|
[powrót]
3. Pojedziemy na łów.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Pojedziemy na
łów".
P
|
|
3
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
3
|
|
|
|
|
|
|
3
|
3
|
|
|
|
|
>
|
L
|
3
|
|
2
|
|
1
|
|
2
|
|
1
|
|
2
|
|
2
|
2
|
|
|
3
|
|
|
|
2
|
2
|
|
|
3
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
3
|
3
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
3
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
3
|
|
|
|
|
|
|
3
|
3
|
|
|
|
|
L
|
2
|
2
|
|
|
2
|
2
|
|
|
2
|
2
|
|
|
2
|
2
|
|
|
2
|
2
|
|
|
3
|
|
|
|
2
|
2
|
|
|
3
|
|
|
|
[powrót]
4. Wśród nocnej ciszy.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Wśród nocnej
ciszy".
P
|
|
|
|
|
3
|
|
4
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
2
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
|
3
|
|
4
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
2
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
3
|
4
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
3
|
4
|
|
5
|
|
>
|
L
|
3
|
|
2
|
|
3
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
2
|
|
3
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
[powrót]
5. Dzisiaj w
Betlejem.
Poniżej znajduje się zapis utworu/kolędy pt. "Dzisiaj w
Betlejem".
P
|
|
|
|
5
|
|
3
|
|
|
|
3
|
|
2
|
|
1
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
>
|
L
|
3
|
|
3
|
|
3
|
|
2
|
|
2
|
|
2
|
|
1
|
|
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
5
|
|
3
|
|
|
|
3
|
|
2
|
|
1
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
>
|
L
|
3
|
|
3
|
|
3
|
|
2
|
|
2
|
|
2
|
|
1
|
|
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
2
|
|
3
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
2
|
|
3
|
|
|
|
5
|
|
|
>
|
L
|
1
|
|
1
|
|
2
|
|
3
|
|
3
|
|
3
|
2
|
1
|
|
1
|
|
2
|
|
3
|
|
3
|
|
3
|
2
|
>
|
P
|
|
1
|
|
2
|
|
2
|
|
1
|
|
2
|
|
2
|
|
|
1
|
|
|
|
2
|
|
3
|
|
|
|
L
|
1
|
|
1
|
|
2
|
|
1
|
|
1
|
|
2
|
|
1
|
1
|
|
|
1
|
|
|
2
|
|
|
3
|
|
[powrót]
6. Pójdźmy wszyscy
do stajenki.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Pójdźmy wszyscy
do stajenki".
P
|
5
|
|
|
|
5
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
5
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
|
|
4
|
|
|
|
4
|
|
|
|
3
|
|
2
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
|
|
4
|
|
|
|
3
|
|
2
|
|
3
|
|
>
|
P
|
2
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
4
|
|
4
|
|
|
|
4
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
3
|
|
|
|
2
|
|
2
|
|
>
|
P
|
2
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
4
|
|
4
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
3
|
|
3
|
|
>
|
[powrót]
7. Oda do radości.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Oda do radości".
P
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
>
|
L
|
2
|
|
2
|
|
|
|
1
|
|
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
2
|
|
2
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
>
|
L
|
2
|
|
2
|
|
|
|
1
|
|
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
2
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
>
|
P
|
3
|
|
|
2
|
|
|
|
|
3
|
|
|
2
|
|
|
|
|
3
|
|
|
2
|
|
|
3
|
|
|
|
3
|
|
5
|
|
>
|
L
|
|
|
2
|
|
2
|
|
3
|
|
|
|
2
|
|
2
|
|
3
|
|
|
|
2
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
>
|
L
|
2
|
|
2
|
|
|
|
1
|
|
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
2
|
|
2
|
|
|
|
|
|
>
|
[powrót]
Melodie na kalimby 11
blaszek (a'').
Każda blaszka ma przypisany numer. Dzięki czemu można
łatwo czytać oraz zapisywać melodie. Rozwiązanie to
jest w pewnym stopniu korzystniejsze niż zapis nutowy
ponieważ można nauczyć się grać bez znajomości nut.
Zapisy są na kalimbę zawierającą następujące
dźwięki:
g'', e'', c'', a', f', e', g', h', d'', f'', a''
(widok z góry)
Zdjęcie poniżej demonstruje numerację blaszek kalimby
11 blaszkowej, na której również można grać melodie na
kalimbę jedno rzędową. Dla podanych zapisów blaszka z
nr 3 górnego rzędu w kalimbie dwu rzędowej powinna być
grana prawym palcem.
1. Wlazł kotek na płotek.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Wlazł kotek na
płotek".
P
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
1
|
|
2
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
2
|
1
|
|
>
|
[powrót]
2. Panie Janie.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Panie Janie".
P
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
>
|
L
|
3
|
|
|
|
2
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
2
|
|
3
|
|
2
|
|
|
|
1
|
|
2
|
|
|
|
1
|
|
>
|
P
|
|
1
|
|
2
|
|
|
|
|
|
1
|
|
2
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
L
|
1
|
|
1
|
|
2
|
|
3
|
|
1
|
|
1
|
|
2
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
3
|
|
[powrót]
3. Pojedziemy na łów.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Pojedziemy na
łów".
P
|
|
3
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
3
|
|
|
|
|
|
|
3
|
3
|
|
|
|
|
>
|
L
|
3
|
|
2
|
|
1
|
|
2
|
|
1
|
|
2
|
|
2
|
2
|
|
|
3
|
|
|
|
2
|
2
|
|
|
3
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
3
|
3
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
3
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
3
|
|
|
|
|
|
|
3
|
3
|
|
|
|
|
L
|
2
|
2
|
|
|
2
|
2
|
|
|
2
|
2
|
|
|
2
|
2
|
|
|
2
|
2
|
|
|
3
|
|
|
|
2
|
2
|
|
|
3
|
|
|
|
[powrót]
4. Wśród nocnej ciszy.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Wśród nocnej
ciszy".
P
|
|
|
|
|
3
|
|
4
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
2
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
|
3
|
|
4
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
2
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
3
|
4
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
3
|
4
|
|
5
|
|
>
|
L
|
3
|
|
2
|
|
3
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
2
|
|
3
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
[powrót]
5. Dzisiaj w
Betlejem.
Poniżej znajduje się zapis utworu/kolędy pt. "Dzisiaj w
Betlejem".
P
|
|
|
|
5
|
|
3
|
|
|
|
3
|
|
2
|
|
1
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
>
|
L
|
3
|
|
3
|
|
3
|
|
2
|
|
2
|
|
2
|
|
1
|
|
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
5
|
|
3
|
|
|
|
3
|
|
2
|
|
1
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
>
|
L
|
3
|
|
3
|
|
3
|
|
2
|
|
2
|
|
2
|
|
1
|
|
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
2
|
|
3
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
2
|
|
3
|
|
|
|
5
|
|
|
>
|
L
|
1
|
|
1
|
|
2
|
|
3
|
|
3
|
|
3
|
2
|
1
|
|
1
|
|
2
|
|
3
|
|
3
|
|
3
|
2
|
>
|
P
|
|
1
|
|
2
|
|
2
|
|
1
|
|
2
|
|
2
|
|
|
1
|
|
|
|
2
|
|
3
|
|
|
|
L
|
1
|
|
1
|
|
2
|
|
1
|
|
1
|
|
2
|
|
1
|
1
|
|
|
1
|
|
|
2
|
|
|
3
|
|
[powrót]
6. Pójdźmy
wszyscy do stajenki.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Pójdźmy wszyscy
do stajenki".
P
|
5
|
|
|
|
5
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
5
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
|
|
4
|
|
|
|
4
|
|
|
|
3
|
|
2
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
|
|
4
|
|
|
|
3
|
|
2
|
|
3
|
|
>
|
P
|
2
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
4
|
|
4
|
|
|
|
4
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
3
|
|
|
|
2
|
|
2
|
|
>
|
P
|
2
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
4
|
|
4
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
3
|
|
3
|
|
>
|
[powrót]
7. Oda do radości.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Oda do radości".
P
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
>
|
L
|
2
|
|
2
|
|
|
|
1
|
|
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
2
|
|
2
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
>
|
L
|
2
|
|
2
|
|
|
|
1
|
|
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
2
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
>
|
P
|
3
|
|
|
2
|
|
|
|
|
3
|
|
|
2
|
|
|
|
|
3
|
|
|
2
|
|
|
3
|
|
|
|
3
|
|
5
|
|
>
|
L
|
|
|
2
|
|
2
|
|
3
|
|
|
|
2
|
|
2
|
|
3
|
|
|
|
2
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
>
|
L
|
2
|
|
2
|
|
|
|
1
|
|
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
2
|
|
2
|
|
|
|
|
|
>
|
[powrót]
Melodie na kalimby 11
blaszek (c''').
Każda blaszka ma przypisany numer. Dzięki czemu można
łatwo czytać oraz zapisywać melodie. Rozwiązanie to
jest w pewnym stopniu korzystniejsze niż zapis nutowy
ponieważ można nauczyć się grać bez znajomości nut.
Zapisy są na kalimbę zawierającą następujące
dźwięki:
h'', g'', e'', c'', a', g', h', d'', f'', a'', c'''
(widok z góry)
1. Wlazł kotek na płotek.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Wlazł kotek na
płotek".
P
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
4
|
|
4
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
2
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
3
|
2
|
|
>
|
[powrót]
3. Pojedziemy na łów.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Pojedziemy na
łów".
P
|
|
4
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
4
|
|
|
|
|
|
|
4
|
4
|
|
|
|
|
>
|
L
|
4
|
|
3
|
|
2
|
|
3
|
|
2
|
|
3
|
|
3
|
3
|
|
|
4
|
|
|
|
3
|
3
|
|
|
4
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
4
|
4
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
4
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
4
|
|
|
|
|
|
|
4
|
4
|
|
|
|
|
L
|
3
|
3
|
|
|
3
|
3
|
|
|
3
|
3
|
|
|
3
|
3
|
|
|
3
|
3
|
|
|
4
|
|
|
|
3
|
3
|
|
|
4
|
|
|
|
[powrót]
4. Wśród nocnej ciszy.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Wśród nocnej
ciszy".
P
|
|
|
|
|
4
|
|
5
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
|
4
|
|
5
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
4
|
5
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
4
|
5
|
|
6
|
|
>
|
L
|
4
|
|
3
|
|
4
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
3
|
|
4
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
[powrót]
5. Dzisiaj w
Betlejem.
Poniżej znajduje się zapis utworu/kolędy pt. "Dzisiaj w
Betlejem".
P
|
|
|
|
6
|
|
4
|
|
|
|
4
|
|
3
|
|
2
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
|
|
>
|
L
|
4
|
|
4
|
|
4
|
|
3
|
|
3
|
|
3
|
|
2
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
6
|
|
4
|
|
|
|
4
|
|
3
|
|
2
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
|
|
>
|
L
|
4
|
|
4
|
|
4
|
|
3
|
|
3
|
|
3
|
|
2
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
3
|
|
4
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
3
|
|
4
|
|
|
|
6
|
|
|
>
|
L
|
2
|
|
2
|
|
3
|
|
4
|
|
4
|
|
4
|
3
|
2
|
|
2
|
|
3
|
|
4
|
|
4
|
|
4
|
3
|
>
|
P
|
|
2
|
|
3
|
|
3
|
|
2
|
|
3
|
|
3
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
4
|
|
|
|
L
|
2
|
|
2
|
|
3
|
|
2
|
|
2
|
|
3
|
|
2
|
2
|
|
|
2
|
|
|
3
|
|
|
4
|
|
[powrót]
6. Pójdźmy
wszyscy do stajenki.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Pójdźmy wszyscy
do stajenki".
P
|
6
|
|
|
|
6
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
6
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
|
|
5
|
|
|
|
5
|
|
|
|
4
|
|
3
|
|
4
|
|
|
|
5
|
|
|
|
5
|
|
|
|
4
|
|
3
|
|
4
|
|
>
|
P
|
3
|
|
|
|
4
|
|
4
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
5
|
|
5
|
|
|
|
5
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
4
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
4
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
>
|
P
|
3
|
|
|
|
4
|
|
4
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
5
|
|
5
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
4
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
4
|
|
4
|
|
4
|
|
4
|
|
>
|
[powrót]
7. Oda do radości.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Oda do radości".
P
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
4
|
|
4
|
|
>
|
L
|
3
|
|
3
|
|
|
|
2
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
4
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
>
|
L
|
3
|
|
3
|
|
|
|
2
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
4
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
>
|
P
|
4
|
|
|
3
|
|
|
|
|
4
|
|
|
3
|
|
|
|
|
4
|
|
|
3
|
|
|
4
|
|
|
|
4
|
|
6
|
|
>
|
L
|
|
|
3
|
|
3
|
|
4
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
4
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
4
|
|
4
|
|
>
|
L
|
3
|
|
3
|
|
|
|
2
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
4
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
|
|
>
|
[powrót]
Melodie na kalimby 13
blaszek (c''').
Każda blaszka ma przypisany numer. Dzięki czemu można
łatwo czytać oraz zapisywać melodie. Rozwiązanie to
jest w pewnym stopniu korzystniejsze niż zapis nutowy
ponieważ można nauczyć się grać bez znajomości nut.
Zapisy są na kalimbę zawierającą następujące
dźwięki:
h'', g'', e'', c'', a', f', e', g', h', d'', f'', a'',
c''' (widok z góry)
1. Wlazł kotek na płotek.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Wlazł kotek na
płotek".
P
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
4
|
|
4
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
2
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
3
|
2
|
|
>
|
[powrót]
3. Pojedziemy na łów.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Pojedziemy na
łów".
P
|
|
4
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
4
|
|
|
|
|
|
|
4
|
4
|
|
|
|
|
>
|
L
|
4
|
|
3
|
|
2
|
|
3
|
|
2
|
|
3
|
|
3
|
3
|
|
|
4
|
|
|
|
3
|
3
|
|
|
4
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
4
|
4
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
4
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
4
|
|
|
|
|
|
|
4
|
4
|
|
|
|
|
L
|
3
|
3
|
|
|
3
|
3
|
|
|
3
|
3
|
|
|
3
|
3
|
|
|
3
|
3
|
|
|
4
|
|
|
|
3
|
3
|
|
|
4
|
|
|
|
[powrót]
4. Wśród nocnej ciszy.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Wśród nocnej
ciszy".
P
|
|
|
|
|
4
|
|
5
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
|
4
|
|
5
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
4
|
5
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
4
|
5
|
|
6
|
|
>
|
L
|
4
|
|
3
|
|
4
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
3
|
|
4
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
[powrót]
5. Dzisiaj w
Betlejem.
Poniżej znajduje się zapis utworu/kolędy pt. "Dzisiaj w
Betlejem".
P
|
|
|
|
6
|
|
4
|
|
|
|
4
|
|
3
|
|
2
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
|
|
>
|
L
|
4
|
|
4
|
|
4
|
|
3
|
|
3
|
|
3
|
|
2
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
6
|
|
4
|
|
|
|
4
|
|
3
|
|
2
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
|
|
>
|
L
|
4
|
|
4
|
|
4
|
|
3
|
|
3
|
|
3
|
|
2
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
3
|
|
4
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
3
|
|
4
|
|
|
|
6
|
|
|
>
|
L
|
2
|
|
2
|
|
3
|
|
4
|
|
4
|
|
4
|
3
|
2
|
|
2
|
|
3
|
|
4
|
|
4
|
|
4
|
3
|
>
|
P
|
|
2
|
|
3
|
|
3
|
|
2
|
|
3
|
|
3
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
4
|
|
|
|
L
|
2
|
|
2
|
|
3
|
|
2
|
|
2
|
|
3
|
|
2
|
2
|
|
|
2
|
|
|
3
|
|
|
4
|
|
[powrót]
6. Pójdźmy
wszyscy do stajenki.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Pójdźmy wszyscy
do stajenki".
P
|
6
|
|
|
|
6
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
6
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
|
|
5
|
|
|
|
5
|
|
|
|
4
|
|
3
|
|
4
|
|
|
|
5
|
|
|
|
5
|
|
|
|
4
|
|
3
|
|
4
|
|
>
|
P
|
3
|
|
|
|
4
|
|
4
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
5
|
|
5
|
|
|
|
5
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
4
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
4
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
>
|
P
|
3
|
|
|
|
4
|
|
4
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
5
|
|
5
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
4
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
4
|
|
4
|
|
4
|
|
4
|
|
>
|
[powrót]
7. Oda do radości.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Oda do radości".
P
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
4
|
|
4
|
|
>
|
L
|
3
|
|
3
|
|
|
|
2
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
4
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
>
|
L
|
3
|
|
3
|
|
|
|
2
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
4
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
>
|
P
|
4
|
|
|
3
|
|
|
|
|
4
|
|
|
3
|
|
|
|
|
4
|
|
|
3
|
|
|
4
|
|
|
|
4
|
|
6
|
|
>
|
L
|
|
|
3
|
|
3
|
|
4
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
4
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
4
|
|
4
|
|
>
|
L
|
3
|
|
3
|
|
|
|
2
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
4
|
|
4
|
|
|
|
3
|
|
3
|
|
|
|
|
|
>
|
[powrót]
Melodie na kalimby 15
blaszek (a'').
Każda blaszka ma przypisany numer. Dzięki czemu można
łatwo czytać oraz zapisywać melodie. Rozwiązanie to
jest w pewnym stopniu korzystniejsze niż zapis nutowy
ponieważ można nauczyć się grać bez znajomości nut.
Zapisy są na kalimbę zawierającą następujące
dźwięki:
g'', e'', c'', h', d'', f'', a'' (widok z
góry)
a', f', d' , h , a , c' , e', g' (widok z góry)
Zdjęcie powyżej demonstruje numerację blaszek kalimby
mającej 15 blaszek. Dla podanych zapisów blaszkom z
górnego rzędu został przypisany znaczek gwiazdki. Zatej
jeśli w tabelce jest podany nr blaszki a przynim
znaczek gwiazdki * Znaczy to że należy zagrać blaszkę z
górnego rzędu z podanym numerem. Jeśli gwiazdki brak to
należy zagrać blaszkę z dolnego rzędu, pamiętając o
użyciu właściwego palca we właściwej ręce.
1. Wlazł kotek na płotek.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Wlazł kotek na
płotek".
P
|
|
|
|
|
|
|
2*
|
|
3*
|
|
3*
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
1*
|
|
2*
|
|
2*
|
|
|
|
|
|
|
|
3*
|
2*
|
1*
|
|
>
|
P
|
|
|
|
|
|
|
2*
|
|
3*
|
|
3*
|
|
|
|
|
|
L
|
1*
|
|
2*
|
|
2*
|
|
|
|
|
|
|
|
3*
|
2*
|
3*
|
|
[powrót]
2. Panie Janie.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Panie Janie".
P
|
|
|
3*
|
|
|
|
|
|
|
|
3*
|
|
|
|
|
|
|
|
2*
|
|
|
|
|
|
2*
|
|
|
|
>
|
L
|
3*
|
|
|
|
2*
|
|
3*
|
|
3*
|
|
|
|
2*
|
|
3*
|
|
2*
|
|
|
|
1*
|
|
2*
|
|
|
|
1*
|
|
>
|
P
|
|
1*
|
|
2*
|
|
|
|
|
|
1*
|
|
2*
|
|
|
|
|
3*
|
|
|
|
|
|
3*
|
|
|
|
|
|
L
|
1*
|
|
1*
|
|
2*
|
|
3*
|
|
1*
|
|
1*
|
|
2*
|
|
3*
|
|
|
|
4*
|
|
3*
|
|
|
|
4*
|
|
3*
|
|
[powrót]
3. Pojedziemy na łów.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Pojedziemy na
łów".
P
|
|
3*
|
|
2*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3*
|
3*
|
|
|
>
|
L
|
3*
|
|
2*
|
|
1*
|
|
2*
|
|
1*
|
|
2*
|
|
2*
|
2*
|
|
|
3*
|
|
>
|
P
|
|
|
3*
|
3*
|
|
|
2*
|
|
|
|
3*
|
3*
|
|
|
2*
|
|
>
|
L
|
2*
|
2*
|
|
|
2*
|
2*
|
|
|
2*
|
2*
|
|
|
2*
|
2*
|
|
|
>
|
P
|
|
|
3*
|
3*
|
|
|
|
|
|
|
3*
|
3*
|
|
|
|
|
L
|
2*
|
2*
|
|
|
3*
|
|
|
|
2*
|
2*
|
|
|
3*
|
|
|
|
[powrót]
4. Wśród nocnej ciszy.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Wśród nocnej
ciszy".
P
|
|
|
|
|
3*
|
|
4*
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
2*
|
|
3*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
3*
|
|
|
|
|
|
|
|
3*
|
|
|
|
|
|
|
|
2*
|
|
2*
|
|
|
|
|
|
2*
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
|
3*
|
|
4*
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
2*
|
|
3*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
3*
|
|
|
|
|
|
|
|
3*
|
|
|
|
|
|
|
|
2*
|
|
2*
|
|
|
|
|
|
2*
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2*
|
|
|
3*
|
4*
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2*
|
|
|
3*
|
4*
|
|
1
|
|
>
|
L
|
3*
|
|
2*
|
|
3*
|
|
2*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3*
|
|
2*
|
|
3*
|
|
2*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
|
3*
|
|
3*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3*
|
|
3*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
L
|
3*
|
|
3*
|
|
|
|
|
|
2*
|
|
|
|
|
|
|
|
3*
|
|
3*
|
|
|
|
|
|
3*
|
|
|
|
|
|
|
|
[powrót]
5. Dzisiaj w
Betlejem.
Poniżej znajduje się zapis utworu/kolędy pt. "Dzisiaj w
Betlejem".
P
|
|
|
|
1
|
|
3*
|
|
|
|
3*
|
|
2*
|
|
1*
|
|
|
2*
|
|
|
|
3*
|
|
|
|
>
|
L
|
3*
|
|
3*
|
|
3*
|
|
2*
|
|
2*
|
|
2*
|
|
1*
|
|
1*
|
|
|
|
2*
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
1
|
|
3*
|
|
|
|
3*
|
|
2*
|
|
1*
|
|
|
2*
|
|
|
|
3*
|
|
|
|
>
|
L
|
3*
|
|
3*
|
|
3*
|
|
2*
|
|
2*
|
|
2*
|
|
1*
|
|
1*
|
|
|
|
2*
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
2*
|
|
3*
|
|
|
|
1
|
|
|
|
|
|
2*
|
|
3*
|
|
|
|
1
|
|
|
>
|
L
|
1*
|
|
1*
|
|
2*
|
|
3*
|
|
3*
|
|
3*
|
2*
|
1*
|
|
1*
|
|
2*
|
|
3*
|
|
3*
|
|
3*
|
2*
|
>
|
P
|
|
1*
|
|
2*
|
|
2*
|
|
1*
|
|
2*
|
|
2*
|
|
|
1*
|
|
|
|
2*
|
|
3*
|
|
|
|
L
|
1*
|
|
1*
|
|
2*
|
|
1*
|
|
1*
|
|
2*
|
|
1*
|
1*
|
|
|
1*
|
|
|
2*
|
|
|
3*
|
|
[powrót]
6. Pójdźmy
wszyscy do stajenki.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Pójdźmy wszyscy
do stajenki".
P
|
1
|
|
|
|
1
|
|
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|
|
1
|
|
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
|
|
1
|
|
|
|
1
|
|
|
|
3*
|
|
2*
|
|
3*
|
|
|
|
1
|
|
|
|
1
|
|
|
|
3*
|
|
2*
|
|
3*
|
|
>
|
P
|
2*
|
|
|
|
3*
|
|
3*
|
|
|
|
3*
|
|
|
|
|
|
4*
|
|
4*
|
|
|
|
4*
|
|
|
|
3*
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
|
|
2*
|
|
|
|
|
|
2*
|
|
|
|
3*
|
|
3*
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|
|
3*
|
|
|
|
2*
|
|
2*
|
|
>
|
P
|
2*
|
|
|
|
3*
|
|
3*
|
|
|
|
3*
|
|
|
|
|
|
4*
|
|
4*
|
|
|
|
4*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
>
|
L
|
|
|
2*
|
|
|
|
|
|
2*
|
|
|
|
3*
|
|
3*
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|
|
3*
|
|
3*
|
|
3*
|
|
3*
|
|
>
|
[powrót]
7. Oda do radości.
Poniżej znajduje się zapis utworu pt. "Oda do radości".
P
|
|
|
|
|
2*
|
|
|
|
|
|
2*
|
|
|
|
3*
|
|
|
|
|
|
3*
|
|
|
|
|
|
3*
|
|
3*
|
|
>
|
L
|
2*
|
|
2*
|
|
|
|
1*
|
|
1*
|
|
|
|
2*
|
|
|
|
3*
|
|
3*
|
|
|
|
2*
|
|
2*
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
|
2*
|
|
|
|
|
|
2*
|
|
|
|
3*
|
|
|
|
|
|
3*
|
|
|
|
|
|
3*
|
|
|
|
>
|
L
|
2*
|
|
2*
|
|
|
|
1*
|
|
1*
|
|
|
|
2*
|
|
|
|
3*
|
|
3*
|
|
|
|
2*
|
|
2*
|
|
|
|
3*
|
|
>
|
P
|
3*
|
|
|
2*
|
|
|
|
|
3*
|
|
|
2*
|
|
|
|
|
3*
|
|
|
2*
|
|
|
3*
|
|
|
|
3*
|
|
1
|
|
>
|
L
|
|
|
2*
|
|
2*
|
|
3*
|
|
|
|
2*
|
|
2*
|
|
3*
|
|
|
|
2*
|
|
2*
|
|
|
|
3*
|
|
|
|
|
|
>
|
P
|
|
|
|
|
2*
|
|
|
|
|
|
2*
|
|
|
|
3*
|
|
|
|
|
|
3*
|
|
|
|
|
|
3*
|
|
3*
|
|
>
|
L
|
2*
|
|
2*
|
|
|
|
1*
|
|
1*
|
|
|
|
2*
|
|
|
|
3*
|
|
3*
|
|
|
|
2*
|
|
2*
|
|
|
|
|
|
>
|
[powrót]